söndag 17 april 2011

Kul kille

Kanske ska man göra en bloggdesign idag? Fast nä ska jobba idag. Fast har ju påsklov så det lär dyka upp när jag har peppet!

Till det jag skulle säga, min kära pojkvän är för rolig. Hans deff börjar idag och tanken är att jag ska haka på detta ( till viss del, jag är inte lika seriös (ganska skönt) ) Men efter all den toblerone jag ätit så får nog sätta fart inför beach 2011.. Fast njae?  Men iallafall, som jag skrivit om tidigare så har min käre pojkvän en förkärlek till morgon promenader. Så när vi vaknar lördagar och söndagar är det såhär:

Belinda: *Öppnar ögonen försiktigt och är halvdöd*
Johan: Ska vi gå morgonpromenad * stirrar på mig 2 cm från mitt ansikte*
Belinda: Ehm....va?

Detta är om jag har tur, ibland väcker han mig (fastän det ser ut som jag vaknat själv) Jag gör det på honom med ibland. Man liksom pillar lite på ögonfransarna så den som sover irriteras eller lägger sig över någon kroppsdel så det inte kommer något blod dit. Funkar!

MEN idag. Måndag morgon och vi går alltid upp 04.45 och idag ville killen ta en morgonpromenad INNAN detta. Alltså gå upp 03.45. Han tycker att "eftersom jag har påsklov kan jag följa med och sedan gå och lägga mig igen", men hallå.. Man ska komma upp med från den varma, sköna sängen. Sängen skulle aldrig tillåta mig att lämna den så tidigt på morgonen. Men han skulle bestämt upp och jag antog att jag inte ens skulle vakna av väckarklockan. Men johodå, jag vaknade innan klockan! Typ 2 minuter innan för jag drömde en mardröm och det roligaste är när klockan ringde så ställde stackarn om den och somnade om. Sängen vann!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar