fredag 1 april 2011

Fredag

Ja, fredag i all ära men jag vill bara sova. Det har varit en tuff vecka med full rulle och nästa vecka blir likadan och jag vill allra helst bara krypa under täcket med Elsas mode och stanna där ett tag. Ett tag så jag hinner vila upp mig, vänta på att den riktiga vår värmen svärmar in och blommorna börjar blomma. Vänta på att Våfflan hinner öppna utanför skolans dörrar och till att skolan bara är ett minne blott. Men allra mest längtar jag till att inte behöva pendla och lägga så mycket pengar på bensin! Och ni där ute som tänker "hon kan väl ta bussen blablabla" så kan jag tala om för er att nej, det kan jag inte för skulle ni komma hem till mig skulle ni förstå.

Sedan längtar jag lite till att få tillbaka inspirationen till att göra en ny design. För det kommer, nån gång.

Jag har en stark känsla av att jag kommer älska delicatobolls glassen! Dammsugs glassen är jag lite skeptisk till men ska helt klart testa! Älskar att jag är laktosintolerant.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar