tisdag 19 april 2011

Irriterande

Jag blir så fruktansvärt frustrerad när jag hamnar på tonårstjejers bloggar som får kommentarer hit och dit om att "dem är fula". Jag får en klump i magen av att läsa kommentarer som "banta", "du borde ta livet av dig som du ser ut" och "sminka dig, använd bh och börja träna fetto" (detta var bara en bråkdel av allt hemskt jag läst). Det är fan sjukt beteende! Jag sitter och skriver mil långa kommentarer tillbaka i hopp om att stärka tjejernas självförtroende en smula, bara för att jag vet hur det känns att bli nedtrampad för ens utseende, men inte fan hjälper det. Istället svarar idioterna tillbaka till mina kommentarer om att jag är medelålders för att jag inte gillar deras fjortis utseende, shit va jag blir arg. Det är lite som att gå in på Kissies blogg och bli totalprovocerad, dock ligger detta på en helt annan nivå. En tjej i 13 års åldern SKA inte få höra sånthär. Men jag tänker då fan inte ge mig, jag tänker fortsätta skriva till tjejen, mig får dem klaga på hur mycket dem vill, jag vet bättre än att ta åt mig av en 13 årig som tror världen kretsar runt henne/honom. Blir bara så trött...

Herkules myser som bäst med en tass i mitt ansikte.

Nej idag ska jag vara med min vän Amanda. Blir en promenad i solen (?) och en massa tjöt!

Puss

2 kommentarer:

  1. Jordgubbar är sååå gott.
    Men smultron är godast :P
    Men de får man ju knappt tag i, jo man man planterar själv.

    Jag äter gärna jordgubbar som man doppar i smält marabouchokald, sen in i kylen så chokladen stelnar.
    Muuuumms!

    SvaraRadera
  2. Är du en chokladälskare ?
    Klicka in på min blogg för o se hur du kan få testa gratis 2 st 200 gram Fazer choklad

    SvaraRadera