onsdag 9 mars 2011

Ska man ha en blogg, ska man göra inlägg

..Mina inlägg kommer kanske inte så ofta men när väl ett kommer kommer ofta ett till! Varför inte liksom :)
Ser ni på tr.. nej jag menar blue bloods? Det gör jag typ, fast kan ju inte säga att jag fastnat eftersom jag sitter här och skriver om något jag inte riktigt vet vad det ska handla om i slutändan.

Nej, inlägget får handla om katter. Mina katter. Denna heter Herkules, varför får ni fråga min pojkvän. Kan ju inte säga att katten är sådär modig och stark. Jag börjar ana att han tror att han är en tjej med, det gillar jag! Min lilla pärla!

Sötare får ni leta efter!
 
Sedan utmanar jag mig själv eftersom jag väntar på att duschen ska bli ledig. Dock blev den ledig medan jag skriver detta men jag fortsätter.
 
Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina fina vänner, dansen, fina komplimanger, choklad och säkert en hel del annat.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Ringde och smsade Sandra som en galning eftersom hon inte var i skolan vilket aldrig har hänt förut! Trodde det hänt något!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Letade efter något att skriva om!

Det sista du sa högt: Jaduuu, hehe!

Det senaste någon sa till dig: Turkost!

Vad har du druckit idag: vatten, mjölk (både laktosfri och med laktos) och fläder saft

Vad var det senaste du åt: En kiwi och massa vindruvor

Vad var det senaste du köpte: En skjorta

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit till storhus, grön till lillhus

Vad är det för väder hos dig nu: Ja idag har det varit alla årstiders väder. Blåst, regn, snö och sol!

Godaste glassmaken: Ehm.. Ben & Jerrys half baked!!!! Gääärna med färska, svenska jordgubbar från mitt jobb till, delade ihop rörda i glassen!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, men kärleken behöver inte hålla för de :)

Sover du tungt: Ibland sover jag som en gris (bokstavligt talat) och ibland inte.

Drömmer du mardrömmar: Jag drömmer.. konstiga drömmar men inte så ofta mardrömmar.

Trivs du med ditt jobb: Jajjamen!

Favoritklädsel: Olika. Alltid gillat "flickiga kläder" som klänning och kjol.

Favoritlåt just nu: Hör låtar hela tiden som är grymma men lägger aldrig på minnet vad dem heter.

Vad ser du om du tittar till höger: En turkos filt, rosa kudde och en iphone

Vad gör dig glad just nu: I cant get enough-reklamen! Love it!

Vad ska du göra härnäst: Duscha. Jag är svettig och äcklig och behöver det!

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött!

Favoritgodis:Choklad i alla former och smaker. Dock inte med frukt i och inte heller lakris i chokladen. Finns det verkligen någon där ute som tycker om choklad med lakris  i?? Sedan gillar jag väl typ allt godis. Förutom lakris, ofc.

Kläder just nu: Träningskläder

Sommarplaner: STUDENTEN!

Hur många kuddar sover du med: Beror på hur man tänker. 3 hos mamma, 2 hos killen- om jag inte tar hans 2 kuddar+ sover på hans mage, isf har jag 5.

Spelar du något instrument: Haha är en jävel på tvärflöjt.. Nej men kunde väl lite en gång i tiden.

Morgon eller nattmänniska: Morgon människa!

Vad är viktigast för dig: Löve, sol och varmt, pengar, mat och choklad är kanske fel svar men vafan. Och självklart ingår vänner, familj och allt mys in i kategorin löve!

Är du kittlig: Japp, som tur är under fötterna och där brukar man väl inte oftast vara och gräva. Förutom pojkvännen, han tycker det är kul.

Snarkar du: Nej men jag brukar tydligen prata, skratta och grisa mig med konstiga ljud.

Stjärntecken: Stenbock :)

Äckligaste insekten: Alltså jag tycker ju inte att det finns något fräscht inom kategorin insekter.. Men alltså, jag tänker bara på paddor när jag tänker äckligt så det blir mitt svar. Paddor och typ tusenfotingar?

Längtar du mest efter just nu: Balen, studenten, värme, Rhodos med klassen, mer värme, sol och bad, god mat och kalorifri Ben & Jerrys half baked för när det kommer uppfinnas ska jag äta det varje dag. Frukost, mellis, lunch, mellis och middag och såklart eftertränings-käk. Mums

Jag utmanar SANDRA men hon kommer nog inte göra den för hennes blogg är seriös till skillnad från min som jag har bara för att inte göra något vettigt av min fritid!
 
 
Puss



2 kommentarer: