torsdag 3 mars 2011

Torsdag

Hejsan där ute. Kanske ska man börja blogga lite oftare nu när man startat Sveriges nya största blogg, haha (internt skämt). Jag har tydligen ett "typiskt utseende" och får ibland höra att jag är lik människor hit och dit, däribland väldigt otippade människor. Eller ska man skriva tjejer? Ännu har jag inte fått höra att jag är lik någon kille.. Förutom lillebror. Fast vi är egentligen inte lika så.

Nu alla mina läsare, kanske ni undrar hur ett typiskt ansikte ser ut, det är inte från idag för det hade vart skämmigt att lägga ut en slapp dag som denna.
Detta är min klassiska pose.
Så vem är jag lik?

Kan säga redan nu att jag tar väääldigt sällan seriösa kort då det bara ser fejk ut, har med andra ord ingen framtida karriär som supermodell osv. Men kan försöka nån dag, har några bilder från skolan där jag faktiskt har agerat modell några gånger för betygsgrundade delar, för stylist yrket. 

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar