söndag 6 mars 2011

Fisksoppa!

Igår gjorde min söte pojkvän fisksoppa till mig, min favoriträtt av mina favoriträtter. Fast jag har dock många favoriträtter av mina favoriträtter så egentligen var det onödigt att skriva eftersom jag faktiskt inte kan ha någon favoritfavorit rätt... Men fisksoppa är hur gott som helst!

...Men det jag skulle komma till från början var denna bild jag hittade när vi var på ica.

Alltså okej att de är typ oxsvanssoppa eller något, men behövde de verkligen ha en kossa på burken? Hade jag vart ute efter köttsoppa eller så hade jag inte blivit sådär jättesugen om de var en söt kossa på burken, men det kanske bara är jag.

Och en annan sak, nu när jag faktiskt startat en blogg och skrivit några inlägg, visst är de lite fräckt att jag tänker på att ta kort på burken bara för att visa! Blogg-poäng till mig :D Vuxen-poäng funkar ju inte i detta sammanhanget ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar