lördag 12 mars 2011

Trött - pigg- trött- pigg

Såfort jag börjar bläddra i religions boken börjar jag nicka till och ögonen blir tunga som garagedörrar, så jag lägger ifrån mig boken en snabbis för att titta lite på Gossip girl som jag fastnat för nu (jag vet, sent) men då blir ögonen istället lätta som stolsdynor typ. Så jag klickar ner filmen för en stund och pang så blir ögonen hur trötta som helst. Såhär har jag och min bok samarbetat i två dagar nu, börjar bli ganska trött på honom. Tror vi snart behöver en paus. Fast på måndag ska jag lämna honom för gott, bokstavligt talat. Då är kursen slut, mums! Det är religion vi pratar om och inte en verklig kille, det vore ju sorgligt.

Idag ska jag på kalas. Igår var jag på kalas och i morgon fyller min papi så då får det väl bli ett mini kalas med. Men det är ju inte så illa det. På onsdag blir det utgång med mina tjejer, ska bli skoj! Julia fyller nämligen den bästa åldern, 19 år! Dock ska jag jobba dagen efter men det blir en annan historia att lösa.
 Nu får jag väl göra en djupdykning in i religionen igen, how delightful! 


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar