måndag 7 mars 2011

Svider gott

Igår hann jag inte med min ansiktsmask så då fick det bli av idag istället. Frågan är om man ska lägga ut den heta bilden när jag har alger i ansiktet eller om man ska låta bli? Eftersom jag brände ansiktet igår sitter de fint med lite grön gyttja i ansiktet, fast på bilden var den blå och fin. Och ansiktsmasken är tysk och eftersom jag inte kan så mycket så förstod jag att den skulle vara på en kvart iaf, alltid något.

Jag satt egentligen och pluggade men så nickade jag till och var nära på att somna, så då tänkte jag om och nu är det "vad blir det för mat" på tvn. Jag skulle kunna göra väldigt mycket för att ha en kock hemma varje dag..

Men okej, jag bjuder på bilden! Och kan säga att i vanligt fall skulle jag inte lägga gyttjan under ögonbrynet, men det var så jävla skönt när man bränt sig så jag kunde inte motstå the temptation som vi skulle sagt på engelskan i morse. Kan man hoppas att jag ser ut som en människa i morgon och inte kräfta/inavlad/gråtande tjej och lite sånt kul :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar