torsdag 24 mars 2011

hej och hå

Eftersom folk är tydliga med att lägga upp hur ofta dem tränar och poängterar detta med att lägga upp bilder på detta (naturligtvis innan träningspasset) så ska jag med göra det idag. Detta är för att idag är jag glad, väldigt glad faktiskt och tänkte ta mig en promenad utomhus. Men så är det så förbannat kallt så jag struntar i det och går en runda på pojkvänneNs Attract indoor walking för att låta lite fräck. Och dem som säger att dem springer på dessa band, tror jag ljuger. Det går ju för fan knappt att gå promenader på dem utan att nästan ramla. Så nu vet ni. Dessa band är med andra ord hälften så små som på gymmet för er som inte vet, jag är inget fan av vardera men detta är katastrof. Men vad göra när halv åtta börjar om 45 min och inte har något avsnitt av Gossip girl på g.

Nu får ni de efterlängtade bilderna som alla (inklusive jag) måste lägga ut för att.. jag vet inte.
Poängtera vikterna bredvid. Tuff tjej.
Jag tränar alltid i pärlhalsband och lockat välstylat hår. True story. Nej men det finns en förklaring bakom varför jag har det. But that's one secret I'll never tell ;)

Men halsbandet får åka av nu, skulle bara visa för alla tusentals som läser min blogg hur engagerad jag är ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar