söndag 13 mars 2011

Lovely

Svettig som ett as efter dagens träning. Men så underbart det är att röra sig lite. Jag mår så bra av att träna men jag klandrar inte dem som inte tränar, alla har olika intressen och mår bra av olika saker. Och på tal om att må bra, galet vad alla ska skönhetsoperera sig nu för tiden? Jag anser att i min ålder är det tecken på dåligt självförtroende och självkänska och tycker man ska fokusera på allt som är vackert hos personen, för gör man det tror jag man mår bättre i sig själv. Men det är vad jag tror och tycker :)  Idag har för övrigt vart en konstig dag, igår blev det sent och vaknade vid 9, var uppe någon timma och sedan gick vi och vilade och somnade till halv 3? Och då var det dags för träning och jag har en känsla av att jag aldrig kommer somna ikväll.

Nu ska jag hem till pappa en sväng, fira att han fyller år och sen hem till Solsidan!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar